وبدا-روابط عمومي دانشگاه
اهم فعاليتهاي دفتر رياست دانشگاه در يكسال اخير
به
گزارش روابط
عمومي دانشگاه، رئيس دفتر رياست دانشگاه اهم فعاليت
هاي اين دفتر در يكسال اخير را بيان كرد
گزارش روابط
عمومي دانشگاه، رئيس دفتر رياست دانشگاه اهم فعاليت
هاي اين دفتر در يكسال اخير را بيان كرد
در اين خصوص دكتر غلامرضا آهني تعداد جلسات و مصوبات هيئت رئيسه در سال 97 را 42 جلسه كلي ، و تعداد مصوبات آن را 238 مصوبه عنوان كرد كه 21 جلسه آن با 132 مصوبه از تاريخ 21 مهر 97 بعد از تغيير رئيس دانشگاه صورت گرفته است.
وي همچنين مهمترين موضوعات مطرح شده در جلسات را از سال97: (از تاريخ 97/07/21)به بعد را اينگونه بيان نمود:
1-تشكيل تيم نظارتي تجهيزات پزشكي
2-تصويب شيوه نامه پيشنهادي اسكان مهمانسراي پرديس دانشگاه
3-موضوع نحوه توزيع فوق العاده مديريت مسئولين و مديران
4-تصويب شيوه نامه پيشنهادي خروج از طرح تمام وقت جغرافيايي اعضاء محترم هيئت علمي
5-پيشنهادات براي بهبودخدمات نوبت دهي دركلينيك ويژه بيمارستان امام رضا (ع)
6-تعيين جايگاه شوراي سياستگزاري پژوهش
7-راه اندازي ديسپچ عملياتي اورژانس
8-در خصوص تصويب هزينه بيمه عمر و حوادث گروهي پرسنل و پرداخت هزينه از محل اعتبارات رفاهي
دكتر آهني در خصوص تعداد جلسات و مصوبات هيئت رئيسه در سال 98 گفت : تاكنون 23 جلسه با 108 مصوبه تاكنون برگزار شده كه اهم اين جلسات به شرح ذيل ميباشد
1-در خصوص كمك به سيل زدگان كميته اي به مدت سه ماه در دانشگاه تشكيل گرديد .
2-تعيين نياز هاي تحصيلات تكيملي98-99 و ايجاد سهميه بندي به حوزه ها جهت استفاده از ماموريت آموزشي كاركنان
3-موضوع تعيين فوق العاده مديريت مديران گروه هاي آموزشي
4-پرداخت فوق العاده مديريت مديران حوزه بيمارستانها
5-موضوع نحوه پرداخت فوق العاده مديريت و مسئوليت به مديران
6-طرح موضوع با اهميت و فوريت اجراي طرح بسيج ملي كنترل فشار خون بالا
7-در خصوص تأسيس وراه اندازي مؤسسات خيريه بيمارستاني
8-موضوع نحوه تخصيص اضافه كار به واحدهاي ستادي دانشگاه براي سال 1398
9-واگذاري امورمرتبط باسلف سرويس دانشجويان دانشگاه بهبخش خصوصي
10-حصاركشي زمين خوابگاه دانشجويي وليعصر (عج)
11-تصويب صورتجلسه شوراي تشويق دانشجويان
12-مطرح شدن مشكلات اعتباري حقوق سال جاري
13-تصويب شيوه نامه پرداخت اضافه كار به شبكه هاي بهداشت ودرمان شهرستانها
14-تدوين نقشه توسعه سلامت 5 ساله و صدور جهت ابلاغ اعضا
15-موضوع ساماندهي پرداخت اضافه كار و كارانه بيمارستانها
16-موضوع پرداخت اضافه كار به شبكه هاي بهداشت ودرمان
رئيس دفتر رياست دانشگاه مهمترين اصلاحات صورت گرفته درسال 98 را اينگونه بيان كرد و اظهار داشت: در اين جلسات موارد مطروحه ذيل مورد بررسي و اصلاح قرار گرفت
1-موضوع نحوه تخصيص اضافه كار به واحدهاي ستادي دانشگاه براي سال98
2-موضوع پرداخت اضافه كار به شبكه هاي بهداشت ودرمان
3-موضوع تعيين فوق العاده مديريت مديران گروه هاي مصوب دانشگاه
4-تعيين نياز هاي تحصيلات تكيملي98-99 و ايجاد سهميه بندي به حوزه ها جهت استفاده از ماموريت آموزشي كاركنان
5-موضوع ساماندهي پرداخت اضافه كار و كارانه بيمارستانها
دكتر آهني شرح وظايف دفتر رياست دانشگاه را به شرح ذيل عنوان كرد :
1- انجام امور اداري و دفتري رئيس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلي، بين المللي و دانشگاهي
2-نظارت و پيگيري اموري كه از سوي رئيس دانشگاه ابلاغ گرديده است
3-دريافت مكاتبات واحدهاي دانشگاهي و صدور ابلاغ كليه مكاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاه به واحدهاي دانشگاهي و يا مؤسسات و سازمانهاي خارج از دانشگاه
4-تهيه و تنظيم صورتجلسات شوراها و كميته هايي كه در محدوده تشكيلات حوزه رياست دانشگاه تشكيل مي گردد
5-تنظيم قرار ملاقاتهاي ارباب رجوع با رئيس دانشگاه
6-انجام ارتباطات تلفني رئيس دانشگاه
7-ارسال و دريافت نمابرهاي رئيس دانشگاه
8-پيگيري ثبت نامه هاي دفتر رئيس دانشگاه
9-نظارت بر امور داخلي دفتر و نيز تشريفات ميهمانان رئيس دانشگاه از جمله وظايف مسئول دفتر مي باشد
10-برنامه ريزي و نظارت جهت اجراي مصوبات شوراي سازمان اسناد ملي ايران در زمينه امحاء اوراق زايد و انتقال پرونده هاي راكد به مركز بايگاني راكد دانشگاه و تحويل اسناد ملي واجد ارزش
11-نگهداري دائمي به آرشيو ملي در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوط با نظر دفتر رياست دانشگاه
12-ارزشيابي اوراق و سوابق راكد به منظور تشخيص و تعيين اوراق زايد قابل امحا بر اساس راهنمايي واحد اسناد دفتر رياست
13-جمع آوري و طبقه بندي و تركيب، حذف و متحدالشكل ساختن فرمهاي مورد عمل و نظارت بر تهيه و تكثير فرمها به منظور جلوگيري از تهيه فرمهاي غير استاندارد تكراري و غير لازم
وي همچنين در پايان پل ارتباطي رئيس دفتر رياست دانشگاه با پرسنل را اينگونه عنوان كرد:
آدرس: سازمان مركزي دانشگاه – طبقه دوم – اتاق 304/2
تلفن مستقيم 32440449
پست الكترونيكي: chief@bums.ac.ir
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید