وبدا-روابط عمومي دانشگاه
كارگاه آموزشي بازرسي دانشگاه
دكتر آهني: اين كارگروه با محوريت معرفي دو سامانه بازرسي دانشگاه برگزار شد
مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه از برگزاري كارگاه آموزشي ويژه پرسنل اين مديريت و اعضاي گروه بازرسي دانشگاه خبر داد.
دكتر غلامرضا آهني با اعلام اين خبر گفت: اين كارگاه با محوريت آشنايي با دو سامانه پاسخگويي به شكايات و تكريم ارباب رجوع در مدت زمان 6 ساعت در محل مركز اطلاع رساني دانشگاه برگزار شد
وي با اشاره به پراكندگي شكايات از حوزه هاي بهداشتي درماني و سايربخش هاي دانشگاه خاطرنشان كرد: سامانه پاسخگويي به شكايات با هدف سازماندهي شكايات و تسهيل در ثبت شكايات و تسريع فرايند پيگيري و نتيجه اين درخواست ها راه اندازي شده است
مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه با بيان اينكه در گذشته فرم تكريم ارباب رجوع كاغذي بود اضافه كرد: نتايج اين فرم الكترونيك در راستاي ارتقاي كيفي دانشگاه استفاده مي شود ، ضمن اينكه 10 امتياز از فرم ارزشيابي پرسنل مربوطه به اعلام نظر ارباب رجوع است.
دكتر آهني با بيان اينكه حوزه مديريت فن آوري و اطلاعات دانشگاه تدريس اين دانشگاه را برعهده داشته است گفت: دكتر قائمي رئيس دانشگاه نيز در اين كارگاه بر اهميت نقش و جايگاه بازرسي در دانشگاه تاكيد كرد.
وي با اشاره به پراكندگي شكايات از حوزه هاي بهداشتي درماني و سايربخش هاي دانشگاه خاطرنشان كرد: سامانه پاسخگويي به شكايات با هدف سازماندهي شكايات و تسهيل در ثبت شكايات و تسريع فرايند پيگيري و نتيجه اين درخواست ها راه اندازي شده است
مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه با بيان اينكه در گذشته فرم تكريم ارباب رجوع كاغذي بود اضافه كرد: نتايج اين فرم الكترونيك در راستاي ارتقاي كيفي دانشگاه استفاده مي شود ، ضمن اينكه 10 امتياز از فرم ارزشيابي پرسنل مربوطه به اعلام نظر ارباب رجوع است.
دكتر آهني با بيان اينكه حوزه مديريت فن آوري و اطلاعات دانشگاه تدريس اين دانشگاه را برعهده داشته است گفت: دكتر قائمي رئيس دانشگاه نيز در اين كارگاه بر اهميت نقش و جايگاه بازرسي در دانشگاه تاكيد كرد.
مشاهده اين خبر در وبدا(پايگاه خبري - اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي)/اينجا كليك نماييد.
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید