وبدا-روابط عمومی دانشگاه
افزایش رضایتمندی مردم و تکریم مراجعین مهمترین اصل در ارائه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات است
همزمان با زاد روز محمدبنموسی خوارزمی، دانشمند شهیر ایرانی که به نام روز ملی فناوری اطلاعات نامگذاری شده است،گردهمایی همکاران مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در سطح استان با حضور سرپرست دانشگاه، چهارشنبه گذشته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سرپرست دانشگاه در این مراسم با تبریک روز فناوری اطلاعات اطلاعات و با اشاره به اهمیت و جایگاه متخصصین این عرصه در دانشگاه گفت: از مجموعه همکاران حوزه فناوری اطلاعات در سطح دانشگاه و واحدهای تابعه انتظار داریم با تلاش مستمر، همت مضاعف و ایده های نوآورانه و خلاقانه، باعث رقم زدن تغییرات اساسی در ساختار ارائه خدمت به مردم و جامعه شوند.
دکتر سید محمد موسوی میرزائی با اظهار اینکه رعایت عدالت در تمامی بخش ها و حوزه ها از مهمترین رسالت های دانشگاه است افزود: ارائه اطلاعات دقیق، صحیح و به موقع، شناسایی چالش ها و نقاط ضعف و قوت سیستم بر مبنای داده های مستند که از سوی مجموعه فناوری اطلاعات دانشگاه جمع آوری شود، می تواند در تصمیم گیری های اساسی و کلان دانشگاه مثمر ثمر باشد و نقشی موثر در ارتقای جایگاه دانشگاه ایفا نماید.
وی با ارائه پیشنهاداتی برای طراحی سامانه های جدید جهت اسنفاده در بخش های مختلف دانشگاه تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مردم و تکریم مراجعین و بیماران به ویژه در بیمارستان ها، مهمترین اصل در ارائه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات است.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت موجود این مدیریت در حوزه زیرساخت، سامانه های دانشگاه،آموزش، کمیته ها و کارگروه ها پرداخت.
مهندس مهدی قاضی زاده متناسب نبودن تعداد نیروهای حوزه امنیت با حجم برنامه های ابلاغی، عدم استفاده از تخصص برخی از همکاران در حوزه های کاری، هزینه بالای آموزش های تخصصی، نداشتن ردیف بودجه ای و بالا رفتن هزینه تجهیزات و خدمات و جای خالی تیم هوش تجاری و در آینده نزدیک هوش مصنوعی با توجه به نیازهای روز دانشگاه را از مهمترین چالش های این حوزه دانست
وی پیگیری اجرای آیین نامه توسعه و استقرار سلامت الکترونیک، نسخه نویسی الکترونیکی، تعویض HIS، راه اندازی سامانه نوبت دهی یکپارچه، راه اندازی سامانه پکس یکپارچه، پیگیری تقویت ساختار امنیت مدیریت، اتصال سامانه ها و توسعه داشبورهای مدیریتی، ایجاد تیم هوش تجاری در صورت حمایت مدیریت ارشد و بهره گیری از ظرفیت های مرکز رشد و اعضای هیئت علمی در حوزه تحلیل داده را از مهمترین برنامه های آینده این مدیریت عنوان کرد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه، جمعی از حاضرین به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری پرداخته و پشنهادهایی را به منظور رفع مشکلات ارائه دادند. و در پایان این مراسم نیز از فعالین عرصه فناوری اطلاعات دانشگاه و واحدهای تابعه در سطح استان با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید