وبدا-روابط عمومي دانشگاه
در مرحله دانشگاهي دهمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري و بزرگداشت مقام استاد
دكتر گنجي فرد به ارائه گزارش عملكرد مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي دانشگاه پرداخت
بنا به گزارش روابط عمومي دانشگاه، مرحله دانشگاهي دهمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري و بزرگداشت مقام استاد، امروز سه شنبه 96/02/20 در مجتمع فرهنگي آموزشي رفاهي سلامت دانشگاه برگزار شد.
سرپرست مديريت مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه در اين مراسم به ارائه گزارش عملكرد يكسال اخير اين مركز به تفكيك هر يك از واحدهاي آن پرداخت و اجراي بسته طرح تحول و نوآوري آموزش پزشكي گفت: يكي از ماموريت هاي ويژه ما در راستاي طرح تحول توسعه دانش علوم اعصاب است كه در اين زمينه راه اندازي آزمايشگاه خواب را داشته ايم
سرپرست مديريت مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه در اين مراسم به ارائه گزارش عملكرد يكسال اخير اين مركز به تفكيك هر يك از واحدهاي آن پرداخت و اجراي بسته طرح تحول و نوآوري آموزش پزشكي گفت: يكي از ماموريت هاي ويژه ما در راستاي طرح تحول توسعه دانش علوم اعصاب است كه در اين زمينه راه اندازي آزمايشگاه خواب را داشته ايم
دكتر محمود گنجي فرد با اشاره به بسته هاي اين طرح اضافه كرد: تدوين دوره ”ادغام هنر در آموزش پزشكي با رويكرد تلفيقي علوم انساني در علوم پزشكي“ به عنوان ماموريت ويژه توسعه دانش هنر و سلامت و تشكيل كارگروه خبرگان علمي دانشگاه متشكل از20 درصد اعضاء هيئات علمي و تعيين حيطه هاي سرآمدي دانشگاه و شاخص هاي رصد آن را بر اساس بسته آينده نگاري و مرجعيت علمي در آموزش پزشكي داشته ايم
وي با اشاره به بسته آموزش پاسخگو و عدالت محور گفت: راه اندازي مركز بهداشتي درماني از مهر ماه 1394 با حضور 5 متخصص در قالب تخصص پزشك خانواده براي كارورزان در هفته ، راه اندازي دوره چهار هفته اي پزشك خانواده و كشيك داروخانه براي كارورزان پزشكي و راه اندازي كلينيك پزشك خانواده در كلينيك تخصصي بيمارستان امام رضا (ع( بر اساس اين بسته بوده است
وي تاسيس رشته تنفس درماني براي اولين بار در ايران را در راستاي بسته توسعه راهبردي، هدفمند و مأموريت گراي برنامه هاي آموزش عالي سلامت عنوان كرد و گفت: با تلاش همكاران و اعضاي هيات علمي و حمايت هاي معاون آموزشي اين رشته تدوين شده است و اميدواريم بتوانيم به نام دانشگاه علوم پزشكي بيرجند ثبت كنيم
سرپرست مديريت مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه ادامه داد: تدوين عهد نامه و سوگندنامه پزشكي برگرفته از فرهنگ اسلامي و با منظر قراني براي بسته اعتلاي اخلاق حرفه اي و ترجمه و بارگذاري سايت دانشگاه به زبان انگليسي ، برگزاري كارگاه اعتبار بخشي WFME جهت روسا و معاونين دانشكده ها و بيمارستانها، پذيرش دانشجو در رشته هاي پزشكي، دندانپزشكي و مامايي كشور افغانستان از سال 95 از برنامه هاي دانشگاه در راستاي بسته مجازي سازي آوزش علوم پزشكي بوده است.
دكتر گنجي فرد ادامه داد: راه اندازي سامانه هاي تيوب، پورتال آموزش الكترونيك و وب كنفرانس دانشگاه از بسته مجازي سازي آوزش علوم پزشكي، تجميع و تجهيز مركز مهارت هاي باليني از بسته ارتقاء نظام ارزيابي و آزمون هاي علوم پزشكي، اجراي ارزيابي دروني بيمارستانهاي ولي عصر (عج) و امام رضا (ع) بر مبناي معيارهاي اعتباربخشي آموزشي اجراي ارزيابي دروني موسسه اي دانشگاه علوم پزشكي بيرجند و 4800 مترمربع فضاي فيزيكي براي دانشكده داروسازي ،700 متر مربع بخش هاي دانشكده دندانپزشكي ، تجهيز بخش هاي دانشكده دندانپزشكي با 48 يونيت و راه اندازي سالن آزمون با يك صد نفر ظرفيت وتجهيز اتاق استوديو و كليپ سازي دانشگاه از برنامه هاي دانشگاه در راستاي بسته توسعه و ارتقاي زيرساخت هاي آموزش علوم پزشكي است.
وي در ادامه به گزارش اهم فعاليت هاي اين مركز به ترتيب از واحدهاي برنامه ريزي درسي ، مركز آزمون ، آموزش پاسخگو، مهارت هاي باليني ، كتاب و مجله، استعدادهاي درخشان، پژوهش در آموزش، توانمندسازي اساتيد، كميته دانش پژوهي آموزشي، يادگيري الكترونيكي، كميته مشورتي دانشجويي پرداخت
سرپرست مديريت مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه در ادامه نيز به گزارشي از جشنواره شهيد مطهري پرداخت و گفت: تشكيل كميته علمي جشنواره با حضور 30 نفر از اعضاء هيأت علمي در آذرماه 95، برگزاري 2 كارگاه شيوه نگارش فرايند نويسي در خرداد ماه و آبان ماه 95، دريافت و داوري 29 فرايند در دبيرخانه دانشگاهي، ارسال 6 فرايند برتر به دبيرخانه جشنواره كشوري شهيد مطهري، ارسال 3 فرايند برتر به دبيرخانه جشنواره كلان منطقه، كسب رتبه فرايند برتر كشوري در حيطه يادگيري الكترونيكي و حضور در جشنواره كشوري و برپايي غرفه دانشگاهي از برنامه هاي دانشگاه در راستاي اين جشنواره بود.
دكتر گنجي فرد با بيان اينكه دانشگاه علوم پزشكي سامانه اي است كه از نظر هوش، ذكاوت و استعداد برترند و كساني هستند كه تلاشگرند و در كنار آن تجربه خوبي دارند كه قطعا مي توانيم با اين سه مولفه دانشگاه موفقي باشيم و با اعلام برنامه عملياتي (بسته هاي تحول آموزش) سال 96 بر اساس مراحل بستر سازي ، تدوين نقشه راه، فرايند اجرا و پايش گفت: تعيين مسئول براي هر برنامه در اسفند ماه 95 و ارائه محتواي برنامه و شاخص هاي ارزيابي به همراه برنامه زمانبتدي، تدوين پيش پروپوزال فعاليت هاي هر برنامه با در نظر داشتن شاخص هاي هر برنامه و ميزان بودجه مورد نياز توسط مسئولين برنامه ها، اجراي فعاليت ها بر ميناي پروپوزال و مطابق با زمانبندي برنامه عملياتي و بارگذاري همزمان مستندات -شاخص هاي اجراي برنامه عملياتي- در سامانه پايش در راستاي اجراي برنامه عملياتي مدنظر است.
مدير گروه معارف دانشگاه با ذكر نكاتي از استاد شهيد مطهري كه به جامعه روشن فكري و دانشگاهي يادآوري كرده است گفت: ايشان يكي از نقاط قوت جامعه علمي و دانشگاهي را آرمان گرايي مي داند و آرمان گرايي اساس و در ذات يك جامعه است و اگر بخواهيم جامعه فعال و پيش رو داشته باشيم بايد تفكر و بينش آرمان گرايي داشته باشيم.
وي با اشاره به بسته آموزش پاسخگو و عدالت محور گفت: راه اندازي مركز بهداشتي درماني از مهر ماه 1394 با حضور 5 متخصص در قالب تخصص پزشك خانواده براي كارورزان در هفته ، راه اندازي دوره چهار هفته اي پزشك خانواده و كشيك داروخانه براي كارورزان پزشكي و راه اندازي كلينيك پزشك خانواده در كلينيك تخصصي بيمارستان امام رضا (ع( بر اساس اين بسته بوده است
وي تاسيس رشته تنفس درماني براي اولين بار در ايران را در راستاي بسته توسعه راهبردي، هدفمند و مأموريت گراي برنامه هاي آموزش عالي سلامت عنوان كرد و گفت: با تلاش همكاران و اعضاي هيات علمي و حمايت هاي معاون آموزشي اين رشته تدوين شده است و اميدواريم بتوانيم به نام دانشگاه علوم پزشكي بيرجند ثبت كنيم
سرپرست مديريت مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه ادامه داد: تدوين عهد نامه و سوگندنامه پزشكي برگرفته از فرهنگ اسلامي و با منظر قراني براي بسته اعتلاي اخلاق حرفه اي و ترجمه و بارگذاري سايت دانشگاه به زبان انگليسي ، برگزاري كارگاه اعتبار بخشي WFME جهت روسا و معاونين دانشكده ها و بيمارستانها، پذيرش دانشجو در رشته هاي پزشكي، دندانپزشكي و مامايي كشور افغانستان از سال 95 از برنامه هاي دانشگاه در راستاي بسته مجازي سازي آوزش علوم پزشكي بوده است.
دكتر گنجي فرد ادامه داد: راه اندازي سامانه هاي تيوب، پورتال آموزش الكترونيك و وب كنفرانس دانشگاه از بسته مجازي سازي آوزش علوم پزشكي، تجميع و تجهيز مركز مهارت هاي باليني از بسته ارتقاء نظام ارزيابي و آزمون هاي علوم پزشكي، اجراي ارزيابي دروني بيمارستانهاي ولي عصر (عج) و امام رضا (ع) بر مبناي معيارهاي اعتباربخشي آموزشي اجراي ارزيابي دروني موسسه اي دانشگاه علوم پزشكي بيرجند و 4800 مترمربع فضاي فيزيكي براي دانشكده داروسازي ،700 متر مربع بخش هاي دانشكده دندانپزشكي ، تجهيز بخش هاي دانشكده دندانپزشكي با 48 يونيت و راه اندازي سالن آزمون با يك صد نفر ظرفيت وتجهيز اتاق استوديو و كليپ سازي دانشگاه از برنامه هاي دانشگاه در راستاي بسته توسعه و ارتقاي زيرساخت هاي آموزش علوم پزشكي است.
وي در ادامه به گزارش اهم فعاليت هاي اين مركز به ترتيب از واحدهاي برنامه ريزي درسي ، مركز آزمون ، آموزش پاسخگو، مهارت هاي باليني ، كتاب و مجله، استعدادهاي درخشان، پژوهش در آموزش، توانمندسازي اساتيد، كميته دانش پژوهي آموزشي، يادگيري الكترونيكي، كميته مشورتي دانشجويي پرداخت
سرپرست مديريت مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه در ادامه نيز به گزارشي از جشنواره شهيد مطهري پرداخت و گفت: تشكيل كميته علمي جشنواره با حضور 30 نفر از اعضاء هيأت علمي در آذرماه 95، برگزاري 2 كارگاه شيوه نگارش فرايند نويسي در خرداد ماه و آبان ماه 95، دريافت و داوري 29 فرايند در دبيرخانه دانشگاهي، ارسال 6 فرايند برتر به دبيرخانه جشنواره كشوري شهيد مطهري، ارسال 3 فرايند برتر به دبيرخانه جشنواره كلان منطقه، كسب رتبه فرايند برتر كشوري در حيطه يادگيري الكترونيكي و حضور در جشنواره كشوري و برپايي غرفه دانشگاهي از برنامه هاي دانشگاه در راستاي اين جشنواره بود.
دكتر گنجي فرد با بيان اينكه دانشگاه علوم پزشكي سامانه اي است كه از نظر هوش، ذكاوت و استعداد برترند و كساني هستند كه تلاشگرند و در كنار آن تجربه خوبي دارند كه قطعا مي توانيم با اين سه مولفه دانشگاه موفقي باشيم و با اعلام برنامه عملياتي (بسته هاي تحول آموزش) سال 96 بر اساس مراحل بستر سازي ، تدوين نقشه راه، فرايند اجرا و پايش گفت: تعيين مسئول براي هر برنامه در اسفند ماه 95 و ارائه محتواي برنامه و شاخص هاي ارزيابي به همراه برنامه زمانبتدي، تدوين پيش پروپوزال فعاليت هاي هر برنامه با در نظر داشتن شاخص هاي هر برنامه و ميزان بودجه مورد نياز توسط مسئولين برنامه ها، اجراي فعاليت ها بر ميناي پروپوزال و مطابق با زمانبندي برنامه عملياتي و بارگذاري همزمان مستندات -شاخص هاي اجراي برنامه عملياتي- در سامانه پايش در راستاي اجراي برنامه عملياتي مدنظر است.
مدير گروه معارف دانشگاه با ذكر نكاتي از استاد شهيد مطهري كه به جامعه روشن فكري و دانشگاهي يادآوري كرده است گفت: ايشان يكي از نقاط قوت جامعه علمي و دانشگاهي را آرمان گرايي مي داند و آرمان گرايي اساس و در ذات يك جامعه است و اگر بخواهيم جامعه فعال و پيش رو داشته باشيم بايد تفكر و بينش آرمان گرايي داشته باشيم.
حجت الاسلام محمدعلي تابعي با اظهار اينكه يكي از ويژگي هاي جامعه امام زمان(عج) مبتني بر نگاه آرماني بودن است اضافه كرد: اين علما و دانشمندان هستند كه مي توانند شرايط اين جامعه آرماني را آماده كنند.
وي با تاكيد بر اينكه يك استاد و معلم بايد دردمند باشد تا بتواند درد جامعه را بفهمد اضافه كرد: يكي ديگر از ويژگي هاي جامعه علمي و دانشگاهي از منظر شهيد مطهري آشنايي روشنفكران با زبان هاي جديد است.
ارائه فرايند برتر كشوري با عنوان "طراحي، اجرا و ارزشيابي مدرسه تابستاني براي دانشجويان پزشكي با هدف آموزش ECG با تلفيقي از يادگيري الكترونيكي و حضوري" از سوي دكتر طوبي كاظمي معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه و عضو هيات علمي گروه قلب و ارائه فرايند برتر مرحله دانشگاهي با عنوان "طراحي، توليد ، استانداردسازي آموزش و ارزشيابي مهارت بخيه با استفاده از فن¬آوري هدفمند دانش بومي پوست حيواني" توسط منصور سلطاني از اساتيد و عضو فعال طرح تحول و نو آوري در آموزش پزشكي از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.
وي با تاكيد بر اينكه يك استاد و معلم بايد دردمند باشد تا بتواند درد جامعه را بفهمد اضافه كرد: يكي ديگر از ويژگي هاي جامعه علمي و دانشگاهي از منظر شهيد مطهري آشنايي روشنفكران با زبان هاي جديد است.
ارائه فرايند برتر كشوري با عنوان "طراحي، اجرا و ارزشيابي مدرسه تابستاني براي دانشجويان پزشكي با هدف آموزش ECG با تلفيقي از يادگيري الكترونيكي و حضوري" از سوي دكتر طوبي كاظمي معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه و عضو هيات علمي گروه قلب و ارائه فرايند برتر مرحله دانشگاهي با عنوان "طراحي، توليد ، استانداردسازي آموزش و ارزشيابي مهارت بخيه با استفاده از فن¬آوري هدفمند دانش بومي پوست حيواني" توسط منصور سلطاني از اساتيد و عضو فعال طرح تحول و نو آوري در آموزش پزشكي از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.
پايان بخش اين مراسم تجليل از اساتيد به تفكيك برتر اخلاق، ارتقاء يافته، حائز فرآيند برتر دانشگاهي، فعاليت در طرح تحول نوآوري و آموزش پزشكي، بازنشسته و ساير افراد فعال در حوزه هاي آموزش بود
اساتيد برتر اخلاق
دكتر سيد هادي اخباري فوق تخصص بيماري هاي روماتولوژي
دكتر فاطمه حقيقي متخصص آسيب شناسي
اساتيد ارتقاء يافته
دكتر محمود زردست
دكتر ميترا مودي
دكتر مهدي كرميان
دكتر مينا همتي
دكتر غلامرضا عناني سراب
دكتر قدرت اله ناصح
دكتر حميد رضا مشرقي مقدم
دكتر اصغر حبيبي
دكتر احمد آموزشي
دكتر مجيد زارع بيدكي
دكتر محمود حسين زاده ملكي
اساتيد حائز فرآيند برتر دانشگاهي
منصور سلطاني حائز فرايند برتر دانشگاهي با عنوان طراحي، توليد ، استانداردسازي آموزش و ارزشيابي مهارت بخيه با استفاده از فن¬آوري هدفمند دانش بومي پوست حيواني و عضو فعال طرح تحول و نو آوري در آموزش پزشكي با تدوين رشته تنفس درماني
دكتر خديجه فرخ فال حائز فرايند برتر دانشگاهي با عنوان معرفي برنامه درسي پزشكي مبتني بر هنر با رويكرد تلفيقي علوم انساني در علوم پزشكي عضو فعال طرح تحول و نو آوري در آموزش پزشكي با پروژه ادغام هنر در آموزش پزشكي
محمدرضا حاجي آبادي حائز فرايند دانشگاهي با عنوان تاثير تبيين جنبه قداست شناختي آيه شريفه "و نفخت فيه من روحي" بر ارتقاي وجدان و انگيزه كاري دانشجويان دستگاه ونتيلاتور
سيد مصطفي محسني زاده حائز فرايند دانشگاهي با عنوان آموزش فرايند پرستاري به روش الكترونيك: گامي در جهت ارتقاي كيفيت مراقبت بين دانشجويان پرستاري
دكتر ريحانه هوشيار حائز فرايند برتر دانشگاهي با عنوان طراحي و اجراي تك برگ آموزش پزشكي (تاپ) به عنوان يك رويكرد ياددهي و يادگيري: تجربه اي موفق در ارتقاء سطح دانشي، نگرشي و مهارتي اعضاي هيات علمي دانشگاه
دكتر احمد آموزشي حائز فرايند برتر دانشگاهي ايجاد شبكه همكاري و هم افزايي علمي و آموزشي بين ايران و افغانستان براي توسعه آموزش پزشكي و عضو فعال طرح تحول و نو آوري در آموزش پزشكي با فعال سازي واحد بين المللي سازي
اساتيد فعال در طرح تحول
دكتر مجيد زراع بيدكي فعاليت در طرح تحول با راه اندازي مركز آموزش الكترونيك
دكتر صابر محمدزاده رضايي فعاليت در طرح تحول با راه اندازي كلينيك پزشك پاسخگو و روتيشن پزشك خانواده در مراكز بهداشتي درماني آموزشي
دكتر غلامحسين محمودي راد فعاليت در طرح تحول با خود ارزيابي دانشگاه و بيمارستانها ي آموزشي
دكتر محمدرضا صائبي پور فعاليت در طرح تحول با راه اندازي آزمايشگاه خواب
دكتر بتول سجادي نژاد فعاليت در طرح تحول با تجهيز و تجميع مركز مهارت هاي باليني
حجت السلام والمسلمين محمد علي تابعي فعاليت در طرح تحول با اعتلاي اخلاق حرفه اي
اساتيد بازنشسته
سركار خانم طاهره خزاعي
مهندس محمود توكلي
ساير افراد فعال در حوزه هاي آموزش
دكتر مينا همتي مدير EDO دانشكده پزشكي EDO برتر
مهندس صدر همكاري در آزمون دستياري
دكتر جمشيد مشايخي همكاري در راه اندازي مركز بهداشتي درماني
مهندس برزگري مدير EDO از دانشكده اقماري قائن
يحيي محمدي كارشناس EDC
ليلي خزاعي كارشناس هيأت مميره و امور هيأت علمي و تحصيلات تكميلي
مهرانگيز حسين زاده كارشناس آموزش
نسرين قربان نژاد كارشناس امورمالي و اداري
عليرضا احتشام دانشجوي فعال در جشنواره شهيد مطهري
عاليه جوادي دانشكده پزشكي
ارشادي فر دانشكده دنداپزشكي
منيژه نصيري زاده مدير EDO دانشكده پرستاري
دكتر غلامرضا عناني دانشكده پيراپزشكي
سيده فاطمه رحيمي دانشكده بهداشت
غلامرضا محمدي كارشناس امور مالي و اداري
اساتيد برتر اخلاق
دكتر سيد هادي اخباري فوق تخصص بيماري هاي روماتولوژي
دكتر فاطمه حقيقي متخصص آسيب شناسي
اساتيد ارتقاء يافته
دكتر محمود زردست
دكتر ميترا مودي
دكتر مهدي كرميان
دكتر مينا همتي
دكتر غلامرضا عناني سراب
دكتر قدرت اله ناصح
دكتر حميد رضا مشرقي مقدم
دكتر اصغر حبيبي
دكتر احمد آموزشي
دكتر مجيد زارع بيدكي
دكتر محمود حسين زاده ملكي
اساتيد حائز فرآيند برتر دانشگاهي
منصور سلطاني حائز فرايند برتر دانشگاهي با عنوان طراحي، توليد ، استانداردسازي آموزش و ارزشيابي مهارت بخيه با استفاده از فن¬آوري هدفمند دانش بومي پوست حيواني و عضو فعال طرح تحول و نو آوري در آموزش پزشكي با تدوين رشته تنفس درماني
دكتر خديجه فرخ فال حائز فرايند برتر دانشگاهي با عنوان معرفي برنامه درسي پزشكي مبتني بر هنر با رويكرد تلفيقي علوم انساني در علوم پزشكي عضو فعال طرح تحول و نو آوري در آموزش پزشكي با پروژه ادغام هنر در آموزش پزشكي
محمدرضا حاجي آبادي حائز فرايند دانشگاهي با عنوان تاثير تبيين جنبه قداست شناختي آيه شريفه "و نفخت فيه من روحي" بر ارتقاي وجدان و انگيزه كاري دانشجويان دستگاه ونتيلاتور
سيد مصطفي محسني زاده حائز فرايند دانشگاهي با عنوان آموزش فرايند پرستاري به روش الكترونيك: گامي در جهت ارتقاي كيفيت مراقبت بين دانشجويان پرستاري
دكتر ريحانه هوشيار حائز فرايند برتر دانشگاهي با عنوان طراحي و اجراي تك برگ آموزش پزشكي (تاپ) به عنوان يك رويكرد ياددهي و يادگيري: تجربه اي موفق در ارتقاء سطح دانشي، نگرشي و مهارتي اعضاي هيات علمي دانشگاه
دكتر احمد آموزشي حائز فرايند برتر دانشگاهي ايجاد شبكه همكاري و هم افزايي علمي و آموزشي بين ايران و افغانستان براي توسعه آموزش پزشكي و عضو فعال طرح تحول و نو آوري در آموزش پزشكي با فعال سازي واحد بين المللي سازي
اساتيد فعال در طرح تحول
دكتر مجيد زراع بيدكي فعاليت در طرح تحول با راه اندازي مركز آموزش الكترونيك
دكتر صابر محمدزاده رضايي فعاليت در طرح تحول با راه اندازي كلينيك پزشك پاسخگو و روتيشن پزشك خانواده در مراكز بهداشتي درماني آموزشي
دكتر غلامحسين محمودي راد فعاليت در طرح تحول با خود ارزيابي دانشگاه و بيمارستانها ي آموزشي
دكتر محمدرضا صائبي پور فعاليت در طرح تحول با راه اندازي آزمايشگاه خواب
دكتر بتول سجادي نژاد فعاليت در طرح تحول با تجهيز و تجميع مركز مهارت هاي باليني
حجت السلام والمسلمين محمد علي تابعي فعاليت در طرح تحول با اعتلاي اخلاق حرفه اي
اساتيد بازنشسته
سركار خانم طاهره خزاعي
مهندس محمود توكلي
ساير افراد فعال در حوزه هاي آموزش
دكتر مينا همتي مدير EDO دانشكده پزشكي EDO برتر
مهندس صدر همكاري در آزمون دستياري
دكتر جمشيد مشايخي همكاري در راه اندازي مركز بهداشتي درماني
مهندس برزگري مدير EDO از دانشكده اقماري قائن
يحيي محمدي كارشناس EDC
ليلي خزاعي كارشناس هيأت مميره و امور هيأت علمي و تحصيلات تكميلي
مهرانگيز حسين زاده كارشناس آموزش
نسرين قربان نژاد كارشناس امورمالي و اداري
عليرضا احتشام دانشجوي فعال در جشنواره شهيد مطهري
عاليه جوادي دانشكده پزشكي
ارشادي فر دانشكده دنداپزشكي
منيژه نصيري زاده مدير EDO دانشكده پرستاري
دكتر غلامرضا عناني دانشكده پيراپزشكي
سيده فاطمه رحيمي دانشكده بهداشت
غلامرضا محمدي كارشناس امور مالي و اداري
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید